Najczęściej zadawane pytania

INSTALACJA WPROWADZENIE NAJCZĘSTSZE PYTANIA

Klucz licencji jest ważny 12 miesięcy. Czas trwania licencji liczony jest od momentu użycia klucza.
Przedłużenie licencji może nastąpić w każdym czasie, licencja sie sumuje.
Przykład: zostało 7 dni, po zakupie 30 dni, okres trwania licencji wyniesie 37 dni.
Licencje można przedłużyć po dłuższym wygasnieciu licencji np. rok. W takim przypadku klient to po stronie klienta leży odpowiedzialność sprawdzenia, wiedzy czy w telefonie nie były robione ustawienia fabryczne, wgrywany nowy soft, czy aplikacja nadal jest. Zalecamy utrzymywanie ciągłości licencji. Mamy wówczas informacje o stanie faktycznym telefonu.
Sprawdzenie licencji:
Licencja

Przedłużenie Licencji polega na wpisaniu klucza w odpowiednie pole.
Wybieramy "Odnów subskrybcje", następnie wpisujemy kod i wybieramy "Zastosuj"

Licencja Jeżeli pojawi się błąd jak poniżej:

Licencja
Komunikat pojawia się także po tym jak klucz został zatwierdzony i próbujemy go wpisać jeszcze raz.
-sprawdz czy podczas kopiowania na końcu na ma pustego pola/spacji
-wyloguj i zaloguj się ponownie
Powyższe porady nie zadziałały prosimy o kontakt sklep@spyvip.pl

Wykonując ponowną instalacje/przeniesienie należy pamiętać aby wybrać na końcu instalacji wybrać: "Jestem już zarejestrowanym użytkownikiem"
Ważne: wpisujemy ten sam login i hasło, które użylismy podczas wcześniej rejestracji.
Przeniesienie należy dokonać na aktywnych licencjach, proszę to robić niezwłocznie po instalacji (do 2 godzin).
Aby przenieśc licencje,logujemy się do panelu i klikamy w menu "Przenieś"
Licencja Sprawdzamy czy telefony są poprawne i potwierdzamy.
Licencja

Zgromadzone dane są przechowywane do 90 dni.
Ważne: Proszę pamiętać, że w przypadku wygaśnięcia licencji wszystkie zebrane dane zostaną zablokowane na serwerze i nie będzie do nich dostępu, aby je odblokować należy przedłużyć subskrypcje. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale.
Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer, telefon lub nośnik USB.

WAŻNE Przed instalacją zapożnaj sie z informacjami poniżej:

Przed instalacją sprawdzamy marke telefonu oraz wersje ANDROID.
Wersje android możemy sprawdzić w telefonie wchodząc w:
Ustawienia->Telefon->Informcje->Wersja systemu Android
lub
Ustawienia –> Informacje o telefonie / System –> Informacje o oprogramowaniu –> Wersja Systemu Android
Jeśli pojawi się prośba o wpisanie hasła jak poniżej:
Licencja
Te ostrzeżenie jest fikcyjne. Dane zostaną w telefonie. Proszę wpisać hasło podane przy rejestracji.

Instrukcja instalacja na telefonach SAMSUNG:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Pielęgn, baterii i urządzenia => Bateria (Ucz. Się wzor. używania..) => Wiecej ustawień baterii => Bateria adaptacyjna => WYŁĄCZ
2.Ustawienia => Pielęgn, baterii i urządzenia => Automatyzacja (3 kropki w górnym prawy rogu) =>Automat. optymaliz. codziennie => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ
4. Ustawienia => Aplikacje => „Sklep google Play” => Powiadomienia=> WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Pielęgnacja urządzenia => Bateria => Więcej ustawień baterii => Bateria adaptacyjna => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Pielęgnacja urządzenia => Automatyzacja (3 kropki w górnym prawy rogu) =>Automat. optymaliz. codziennie => WYŁĄCZ
4.Ustawienia => Pielęgnacja urządzenia => Automatyzacja (3 kropki w górnym prawy rogu) => Automatyczne resetowanie o ustalonych porach => WYŁĄCZ
5.Ustawienia => Pielęgnacja urządzenia => Automatyzacja (3 kropki w górnym prawy rogu) => Adaptacyjne oszcdzan. energii => WYŁĄCZ
6.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ
7. Ustawienia => Aplikacje => „Sklep google Play” => Powiadomienia=> WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Zarządzanie zasilaniem aplikacji => Bateria adaptacyjna => WYŁĄCZ
2.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Zarządzanie zasilaniem aplikacji => Wprowadź nieuż. apl w tr. uśpienia => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Ustawienia (3 kropki w górnym prawy rogu) => Zawansowane => Powiadomienia => WYŁĄCZ
4.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Ustawienia (3 kropki w górnym prawy rogu) => Zawansowane => Automatyczna optymalizacja => WYŁĄCZ
5.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Ustawienia (3 kropki w górnym prawy rogu) => Zawansowane => Optymalizuj ustawienia => WYŁĄCZ
6.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ
7. Ustawienia => Aplikacje => „Sklep google Play” => Powiadomienia=> WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Ustawienia (3 kropeczki w górnym prawy rogu) => Powiadomienia => WYŁĄCZ
2.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Ustawienia (3 kropeczki w górnym prawy rogu) => Bateria adaptacyjna => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Ustawienia (3 kropeczki w górnym prawy rogu) => Wprowadź nieuż. apl w TR. uspienia => WYŁĄCZ
4.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Bateria => Ustawienia (3 kropeczki w górnym prawy rogu) => Automatycznie wyłączaj nieuż. aplikacje => WYŁĄCZ
5.Ustawienia => Pielegnacja urządzenia => Pamięć Ram => Aplikacje, które nie zostały sprawdzone (3 kropeczki w górnym prawy rogu)=> Dodaj=> Usługi Systemowe
6.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Bateria => Optymalizacja użycia baterii => WYBRAĆ NA GÓRZE WSZYSTKIE APLIKACJE ( jest standardowo Aplikacje niemonitorowane ) => Usługi Systemowe => WYŁĄCZONE
7.Ustawienia => Biometria i zabezpieczenia => Monitor uprawnień aplikacji => WYŁĄCZ
8.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ
9. Ustawienia => Aplikacje => „Sklep google Play” => Powiadomienia=> WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Konserwacja urządzenia => Bateria => Aplikacje niemonitorowane => Dodaj aplikacje => Usługi Systemowe => GOTOWE
2. Ustawienia => Ekran blokady i zabezpieczenia => Monit uprawnień aplikacji => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ
4.Ustawienia => Aplikacje => „Sklep google Play” => Powiadomienia=> WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1. Ustawienia => Konserwacja urządzenia => Bateria => Aplikacje niemonitorowane => Dodaj aplikacje => Usługi Systemowe=> GOTOWE
2. Ustawienia => Aplikacje => Usługi Systemowe => Sieć komórkowa => Zezw. apl. przy wł. Oszcz. dan. => WŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
Ustawienia => Bateria => Optymalizacja baterii => SZCZEGÓŁY => WYŁĄCZ

Instrukcja instalacja na telefonach XIAOMI/REDMI:

Instrukcja instalacja na telefonach HUAWEI:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje => "Usługi Systemowe" => Bateria / Menadżer Baterii => Monit o wysokim zużyciu baterii – WYŁĄCZ
2.Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje => „Usługi systemowe” => Bateria / Menadżer Baterii => Uruchomianie automatycznie => WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje=>Wybieramy 3 kropki w górnym prawym rogu=> Specjalny dostęp =>Nieograniczony dostęp do transmisji danych => Usługi Systemowe => WŁĄCZ
4.Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje => Sklep Google play => Powiadomienia => WYŁĄCZ
5.Optymalizator => Ustawiania (zębatka w prawym górnym rogu) => Inteligentne dostrajanie => WYŁĄCZ
6.Optymalizator=>Ustawiania (zębatka w prawym górnym rogu)=>Automatycznie czyść pliki śmieci => WYŁĄCZ
7.Optymalizator=>Ustawiania (zębatka w prawym górnym rogu)=>Automatycznie aktualizuj bazę oczyszczania=>WYŁĄCZ
8.Optymalizator=>Ustawiania (zębatka w prawym górnym rogu)=> Skanowanie antywirusowe online => WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => =>Powiadomienia=> Zezwalaj na powiadomienia=> WYŁĄCZ
2.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => Bateria => Monit o zużyciu baterii=> WYŁĄCZ
3.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => Bateria => Uruchamianie=> Zarządzaj automatycznie => WYŁACZ
4.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => Wymuszone wyświetlanie w trybie pełnoekranowym=> WŁĄCZ
5.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => Wyświetlaj nad innymi aplikacjami=> WŁĄCZ
6.Ustawienia => Aplikacje => Ustawienia (koło zębate na dole na środku ekranu )=> Specjalny dostęp =>Nieograniczony dostęp do transmisji danych => Usługi Systemowe => WŁĄCZ
7.Ustawienia => Bateria => Ustawienia (koło zębate w prawym górnym rogu) => Monit o wysokim zużyciu baterii
8.Ustawienia => Aplikacje i powiadomienia=> Aplikacje => Sklep Google play => Powiadomienia => WYŁĄCZ

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Menadzer telefonu => Nacisnąć ikonkę BATERII => zamknij aplikacje po zablokowaniu ekranu => W TYM MIEJSCU WAŻNE JEST ABY APLIKACJE: Usługi Systemowe były odznaczone CZYLI WYŁĄCZONE
2.Menadzer telefonu => Nacisnąć ikonkę BATERII => nacisnąć ikonę ustawień po prawej stronie na górze ekranu => Monit o wysokim zużyciu energii => WYŁĄCZ
3.Menadzer telefonu => Nacisnąć ikonkę BATERII => nacisnąć ikonę ustawień po prawej stronie na górze ekranu => Zamykaj energo chłonne aplikacje => WYŁĄCZ
4.Menadzer telefonu => Nacisnąć ikonkę BATERII => nacisnąć ikonę ustawień po prawej stronie na górze ekranu => Podtrzymuj komórkową transmisję danych w trybie uśpienia => WŁĄCZ
5.Menadzer telefonu => Nacisnąć ikonkę BATERII => nacisnąć ikonę ustawień po prawej stronie na górze ekranu => WiFi włączone w trybie uśpienia => ZAWSZE
6.Ustawienia => Aplikacje => Ustawienia => Specjalny dostęp => Nieograniczony dostęp do transmisji danych =>Usługi Systemowe => WŁĄCZ
7.Ustawienia => Aplikacje => Ustawienia => Specjaly dostęp => Ignoruj optymalizacje => => Nacisnąć Uprawnione => Następnie nacisnąć Wszystkie aplikacje => Usługi Systemowe => ZEZWÓL

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Aplikacje chronione => Menu => Zezwól wszystkie
2.Ustawienia => Oszczędzanie energii => Ustawienia => Monit o wysokim zużyciu energii => WYŁĄCZY
3.Ustawienia => Oszczędzanie energii => Ustawienia => połączenie w trybie uśpienia => podtrzymuj komórkową transmisję danych => WŁĄCZYĆ
4.Ustawienia => Oszczędzanie energii => Aplikacje energochłonne w tle => WSZYSTKIE
5.Ustawienia => Aplikacje => Ustawienia => Specjaly dostęp => Ignoruj optymalizacje => Nacisnąć Uprawnione => Następnie nacisnąć Wszystkie aplikacje => Usługi Systemowe => ZEZWÓL

Instrukcja instalacja na telefonach REALME:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Automatyczne uruchamianie aplikacji => Usługi Systemowe => WŁĄCZ
2.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Zezwól na aktywność w tle => WŁĄCZ
3.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Pozwól na automatyczne uruchamianie => WŁĄCZ

Instrukcja instalacja na telefonach OPPO:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Automatyczne uruchamianie aplikacji => Usługi Systemowe => WŁĄCZ
2.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Zezwól na aktywność w tle => WŁĄCZ
3.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Pozwól na automatyczne uruchamianie => WŁĄCZ

Instrukcja instalacja na telefonach OnePlus:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Automatyczne uruchamianie aplikacji => Usługi Systemowe => WŁĄCZ
2.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Zezwól na aktywność w tle => WŁĄCZ
3.Ustawienia => Menadżer aplikacji => Lista aplikacji => Usługi Systemowe => Użycie baterii => Pozwól na automatyczne uruchamianie => WŁĄCZ

Instrukcja instalacja na telefonach SONY:

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Po zainstalowaniu aplikacji proszę wykonać poniższe kroki:
1.Ustawienia => Bateria => Tryb STAMINA=> NIGDY

Aktywacja logowanie do panelu-pierwsze kroki:

Strona logowania: nsmart.eu
Logowanie


Odinstalowanie:


Ważne: Jeśli pojawi się koninikat o skasowaniu danych,proszę to zignorować dane pozostaną. Hasło jest takie samo jak podane przy rejestracji wcześniej rejestracji.
Ustawienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ


Ważne: Jeśli pojawi się koninikat o skasowaniu danych,proszę to zignorować dane pozostaną. Hasło jest takie samo jak podane wcześniej przy rejestracji.

ODTWÓRZ FILM INSTRUKTAŻOWY

Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ


Ważne: Jeśli pojawi się koninikat o skasowaniu danych,proszę to zignorować dane pozostaną. Hasło jest takie samo jak podane przy rejestracji wcześniej rejestracji.
Ustawienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ

Zadzwoń teraz: 502 814 415