Klucz licencji jest ważny 12 miesięcy. Czas trwania licencji liczony jest od momentu użycia klucza.
Przedłużenie licencji może nastąpić w każdym czasie, licencja sie sumuje.
Przykład:
zostało 7 dni, po zakupie 30 dni, okres trwania licencji wyniesie 37 dni.
Licencje można przedłużyć po dłuższym wygasnieciu licencji np. rok. W takim przypadku klient to po stronie klienta leży odpowiedzialność sprawdzenia, wiedzy czy w telefonie nie były robione ustawienia fabryczne, wgrywany nowy soft, czy aplikacja nadal jest.
Zalecamy utrzymywanie ciągłości licencji. Mamy wówczas informacje o stanie faktycznym telefonu.
Sprawdzenie licencji:
Wykonując ponowną instalacje/przeniesienie należy pamiętać aby wybrać na końcu instalacji wybrać: "Jestem już zarejestrowanym użytkownikiem"
Ważne: wpisujemy ten sam login i hasło, które użylismy podczas wcześniej rejestracji.
Przeniesienie należy dokonać na aktywnych licencjach, proszę to robić niezwłocznie po instalacji (do 2 godzin).
Aby przenieśc licencje,logujemy się do panelu i klikamy w menu "Przenieś"
Sprawdzamy czy telefony są poprawne i potwierdzamy.
Zgromadzone dane są przechowywane do 90 dni.
Ważne: Proszę pamiętać, że w przypadku wygaśnięcia licencji wszystkie zebrane dane zostaną zablokowane na serwerze i nie będzie do nich dostępu, aby je odblokować należy przedłużyć subskrypcje. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale.
Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer, telefon lub nośnik USB.
W przeglądarce proszę wpisać adres strony logowania: nsmart.eu
Klucz zostaje wysłany e-mailem po zakupie (e-mail po instalacji nie zawiera klucza) .
Przedłużenie Licencji polega na wpisaniu klucza w odpowiednie pole.
Wybieramy "Odnów subskrybcje", następnie wpisujemy kod i wybieramy "Zastosuj"
Jeżeli pojawi się błąd jak poniżej:
Komunikat pojawia się także po tym jak klucz został zatwierdzony i próbujemy go wpisać jeszcze raz.
-sprawdz czy podczas kopiowania na końcu na ma pustego pola/spacji
-wyloguj i zaloguj się ponownie
Powyższe porady nie zadziałały prosimy o kontakt sklep@spyvip.pl
Ważne: Jeśli pojawi się komunikat o skasowaniu danych, proszę to zignorować - dane pozostaną.
Hasło jest takie samo jak podane wcześniej przy rejestracji.
Ustawienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ
Ważne: Jeśli pojawi się komunikat o skasowaniu danych, proszę to zignorować - dane pozostaną.
Hasło jest takie samo jak podane wcześniej przy rejestracji.
Ustawienia => Aplikacje => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ
Ważne: Jeśli pojawi się komunikat o skasowaniu danych, proszę to zignorować - dane pozostaną.
Hasło jest takie samo jak podane wcześniej przy rejestracji.
Ustawienia => Aplikacje => „Usługi systemowe” => ODINSTALUJ